Thursday, June 24, 2010

DSLR?? Kegilaan ramai!!!!


Salam kepada semua blogger, penulisan aku pada kali ni ialah tentang DSLR?? Kegilaan Ramai!!!!. Kepada yang tidak tahu maksud DSLR, kat sini aku nak bagitau la...maksudnya Digital Single Lens Reflex. 

Ha kita dok asyik cakap ja DSLR, tapi tahu tak penggunaan kita terhadap benda alah ni?? Ha persoalannya sekarang, ramai yang dok tergila-gilakan benda alah ni (termasuklah aku,haha). Jadi kepada sesiapa yang amat berminat dengan DSLR ni, diharap belajarlah menggunakan benda ni, jangan dok poyo ja beli Canon 5D tapi xtau guna...apa cer ni an...

Terdapat dua produk yang laris dijual di pasaran iaitu Canon dan Nikon. Ikutlah kepada anda sekalian untuk memilih produk yang terbaik. Tapi aku suka lagi fungsi kt Canon la..

Ni adik aku nak beli benda ni, aku share dengan dia la..mahal kot nak ada sorang satu. Tak mampu aku(haha). Jadi kepada peminat-peminat kamera silalah komen dengan mencadangkan kamera Canon yang manakah harus adik aku dan aku beli...Adakah 450D, 500D atau 550D???Harap dimaklumkan!!!
Related Posts with Thumbnails

3 comments:

ezhan_artwork said...

klau adik ko jenis tngkap x serius mcm aku. (photoshoot sume tu)
Canon 1000D dh memadai. live view pon ade.
tapi klau dh bnyk duit, tak salah beli model lagi bagus.
yg penting bukan camera, tp kualiti gmbar yg terhasil.
V(^_^)

blacklist said...

haha..target 550D tuk projek kita skali...ada vdeo...

ZulkifliMN said...

antara tu, 550D paling terbaik.. Tapi mahal banyak dari yang lain.. Ambil 500D la, baki boleh buat beli speedlight.. =)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails