Thursday, June 3, 2010

CB Menjadi Idaman!! C70 Menjadi Punyaan!!

Assalamualaikum kepada semua pembaca-pembaca blog yang budiman...(perghh)..tajuk kali ni CB Menjadi Idaman!! C70 Menjadi Punyaan!!...(haha). Dalam tajuk ni aku ingin cerita sikit lah sebelum aku memilik C70..aku idamkan moto kat atas tu...tapi masalahnya sekarang...spare part dia payah nak cari..(aish kasi gua panas) klau la aku tau kt mana bley dapat spare part moto ni..da lama aku angkat satu...tapi xpa la...mgkn jodohku bersama Honda Cup C70..Moto sepanjang zaman..yang digilai ramai(ya la sgt)..Jadi kepada sesiapa yang tahu di mana boleh mendapatkan spare part moto ni sila lah mesej saya di blog aku ni...Sekian Dimaklumkan!!(haha)
Related Posts with Thumbnails

1 comments:

Ninja Boy said...

kt jb ade 1 kedai bro.aku tgk byk moto c70.lawa2 :)tp aku xusha lak ade sparepart ke x..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails