Thursday, June 17, 2010

Moto Apakah Ini!!!Rare Sungguh!!!

Related Posts with ThumbnailsSalam semua, seperjalanan aku di Bagan Luar, Pulau Pinang, waktu ni aku tak beli lagi Honda C70 aku tu...tiba-tiba aku terserempak dengan sebuah motosikal yang ala-ala "Ghost Rider"(gambar diatas telah diedit ke HDR) komen-komen la ckit!!(haha), berbalik pada cerita moto ni, aku tengok macam sempoi ja..aku punya cari Made in mana..xjmpa..xtau la..mgkn buatan tangan kot...Hand Made la katakan...enjin nampak "Tip -Top" macam boleh pergi jauh..kepada sesiapa yang ternampak moto ni atau kenal tuan dia...bgtau la kat aku ye!!...nk tanya mana dia beli motosikal yang RARE ni...aishhh!!!Salammmm.....

2 comments:

Ninja Boy said...

aku rase kau xkan jumpe moto ni kalo owner die xbetukar jadik ghost rider.haha

blacklist said...

haha..btol gk wei...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails