Monday, June 7, 2010

C70 Rosak Lagi!!Apa cer??

Salam kepada semua pembaca..hari ini aku nk cerita pasal C70 aku nihhh...adoihh...sebelum blek penang aku da repair da. Benda yang rosaknya coil source(coil api)..aku da repair kt satu kedai kt bangi harga RM60..baru ja 3 minggu aku blek penang da rosak!!apa kejadahnya ini semua!! kedai tu da tipu aku ka??adoih kasi gua panas ja!!tapi xpa semua ni ada hikmah di sebalik kejadian..aku da baiki blek RM50 kt penang..aku tgk sendiri kedai tu pasang..aritu aku tak tengok, aku tinggal kat kedai peratus nak kena tipu tu tinggi jugak la..jadi aku nasihat klau nak repair apa2 pon kena usha kedai tu..dia wat betul ke tak..barang ori ke tak..barang baru ke second..aish...nasib2..sekian saja dari akram-merican..Salam...
Related Posts with Thumbnails

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails