Saturday, June 26, 2010

Award??!! Wow Tak Sangka!!



Salam kepada semua, hari ini aku sungguh teruja kerana aku telah dapat award dari rakan blogger aku...so terima kasih kepada luyaspace.com...

1. Tulis pasal entri ni kat blog korang
haha..aku sebenarnya xdak idea sgt pon..tp bangga gk arr dpt award ni..tq2..

2.Ceritakan bagaimana usaha korang untuk menceritakan blog korang
Usaha aku ialah utk cerita pasal moto aku ni..tp kadang2 kuar tajuk gk la..mintak maap noo....

3. Tuliskan 5 perkara yang menggambarkan diri korang
suka puji diri kot
suka pada duit(hahaha)
agak pandai(mengayat)(haha)
suka nyanyi(cam sedap sgt!!)
suka pada seseorg yg cmey(teka la!!)

4. Tag kawan2 korang yang patut menerima award ni
Aku nk tag cmna pon xtau aku p kt chatbox suda la gtau..pandai2 la naaa...
Related Posts with Thumbnails

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails