Tuesday, October 12, 2010

Score A Perintis Pembelajaran Elektronik!!!

AJL License (AJL 931448)
issued by
Ministry of Domestic Trade and Consumer Affair

(Dari 12-November-2008 hingga 11-November-2011)
Dengan Rasa Bangga Dan Berbesar Hati Pihak Syarikat Telah Disahkan KEPATUHAN SYARIAH 
 Pada 7 Februari 2010 bersamaan 22 Safar 1431. 
(Yang Pertama di Malaysia yang mendapat Sijil Syariah-Compliant dari segi Produk & Pelan Pemasaran!)


 Salam Hebat!!! Aku disini ingin menguar-uarkan satu kaedah pembelajaran baru (output learning) dimana telah diperkenalkan sejak tahun 1999 lagi oleh syarikat Kenshido International. Dimana program ini dinamakan Program Score A yang kini telah berkembang pesat diseluruh dunia. Pakar Ramalan Ekonomi Mendiang Peter F Drucker pernah mengatakan bahawa sistem pembelajaran e-learning ini akan meledak dengan pesatnya pada tahun 2010. Jadi, sudahkah anak-anak atau adik-adik anda bersedia dengan ledakan teknologi ini???Untuk mengetahui lebih lanjut sila klik utk lihat dibawah!!!




Program ini telah mendapat pengiktirafan lebih daripada lapan orang menteri di Malaysia. Program ini merupakan program yang pertama di Malaysia dan tiada lagi syarikat di Malaysia yang menjadi saingan Program Score A yang sangat HEBAT ni. Seperti yang korang tengok kat atas tu ada dua sijil EKSKLUSIF yang diberikan kepada syarikat ini. Syarikat ini juga menepati syariah di dalam perniagaan dan sijil yang diberikan merupakan sijil yang pertama dikeluarkan di ASIA atas kepatuhan syariah syarikat ini.

Yang begitu terujanya aku dengan Program Score A ni, sambil kita memberi dan menyebarkan produk ILMU, kita juga dapat bonus yang agak lumayan. Bak Kata Syarikat ni, Anak Score A, Ibu Bapa Score RM!!! Dengan adanya kepatuhan syariah ni, kita xperlu la risau lagi tentang HALAL nya bisnes ni. Sememangnya HALAL duit-duit yang diperolehi.Oleh itu, nak tau lebih lanjut lagi bolehlah comment dibawah ni, dan dengan ilmu aku ada ni boleh la terang ckit kat korang. 

Ayat renungan: Nabi penah berpesan, matinya seseorang anak adam itu dibawanya 3 perkara iaitu, doa anak2 yang soleh,sedekah jariah semasa hidupnya, dan ilmu yang bermanfaat.

Bagi pendapat aku la, program ni memang bermanfaat dan kesemua pesan2 nabi tu ada dalam Program ni.Sekian Yang Memberi Maklumat; The BIG HEAD Site.



3 comments:

nazmi said...

hebat2!!!!!!!

KepalaPuki said...

erkk. aku ingatkan benda scoreA ni dah digelar SCAM. Baru nak meledak pebenda pulak.

Unknown said...

haha lu bru join ke bro?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails