Thursday, October 6, 2011

Steve Jobs Must See Infografik!!!

Related Posts with Thumbnails
Hari ini 6 Oktober 2011 dunia telah dikejutkan dengan kematian Co-Founder Apple Steve Jobs. Seorang genius dalam bidang elektronik. Mengubah dunia kearah dunia yang lebih canggih dan bergaya. Dengan gadget-gadget yang dicipta oleh beliau telah banyak mengubah gaya hidup setiap insan dimuka bumi ini.



Syarikat beliau Apple Inc menjadi salah satu syarikat yang terkemuka dimuka bumi ini dengan melancarkan produk-produk yang menjadi kegilaan ramai. Yang mana pengguna sendiri pun tidak menyangka produk seperti yang dikeluarkan Apple Inc sangat unik dan canggih. Dibawah ini merupakan perjalanan hidup Steve Jobs semasa hayatnya. Rest In Peace Steve Job. Jasamu Dikenang....


sumber gambar: www.geekazine.com

Steve Quotes
"Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma-which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of other's opinions drown out your own inner voive. And most important have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly to become. Everything else is secondary"



2 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails