Wednesday, April 14, 2010

In The Making

Salam, inilah kali pertama aku membina blog...blog??!!...erm...mantap...aku buat blog wehhh...
Sebenarnya aku wat blog ni syok2 ja...nk menceritakan tentang sebuah motosikal yg agak dipandang rendah jugak la...dibiarkan terbengkalai di bawah pokok pisang...pokok nyioq..(haha)..macam2 pokok lagi la...tepi reban ayam pon ada gk...ramai xtau kehebatan moto ni apabila digilap...dikilatkan blek sampai silau mata org dibuatnya...hahaha...satu masa nnti aku harap aku nk kumpul moto ni...Moto yg aku cakap selama ini adalah....HONDA C70 berlampu bulat...perghh...mantap siot....blog ni dlm pembikinan lg..jd segala kesulitan amatlah dikesali...huahuahua...salammmm....

3 comments:

Raplah Pitstop!!! said...

fuyooo..
gempak gila blog hang.
cantikkk..n shemarttttttt!!!!

blacklist said...

ni br test ja...dok blajaq lg ni..hahah

blacklist said...

mari la ramai2 mlawat blog ni...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails